Caro-Erik-Nina-en-Luc.reismee.nl

Sorry...

weer geen foto's vandaag.

Meestal komt het niet plaatsen door een tekort aan tijd of een te slechte internet verbinding. Dit keer een uniek probleempje. De kabel van het fototoestel zit in zijn zakje in de koffer en die is net volgepakt en op slot weggezet voor de vliegreis van morgenochtend.

Dus jammer maar helaas!

Marlies

Geen foto's, maar de verhalen zijn ook erg leuk om te lezen. Ik heb er wel bewondering voor dat jullie zoveel doen met 2 kids erbij. Als ik dat zo lees gaat het bij mij ook wel weer een klein beetje kriebelen, terwijl ik dat al heel lang niet gehad heb..........
Maar eh...geniet ervan (dat komt wel goed zie ik op de foto's en lees ik uit de verhalen) en goede verdere reis!
Groetjes, ook van Gerwin en Isa,
Marlies

andere marlies

foto's komen vast nog wel ;-) Verhalen zijn ook heel fijn. Kun je zo lekker bij weg fantaseren.

Madhu

Inderdaad erg leuk om jullie verhelen te lezen ! Ik geniet met jullie mee. Bij mij begint het ook erg te kriebelen voor mijn vakantie. Ik ben al aardig voorbereid. Alleen moet ik de belastingen doen doen. Bah ! Gelukkig heb ik vandaag vrij en wel tijd ervoor. Groetjes, Madhu.